A Békés Megyei Kormányhivatal által használt ingatlanok takarítása

Adatbázisunk valamennyi aktuális közbeszerzési pályázatot látja. Ha e-mailben kíván értesülni az Ön kategóriájának megfelelő összes pályázatról, kérjük regisztráljon pályázatfigyelési szolgáltatásunkra. Valamennyi pályázatfigyelési szolgáltatásunkat ingyenesen nyújtjuk.

Tudok pályázni? ?
Pályázni szeretnék! ?

Amennyiben ezt a lehetőséget választja, uniós eljárás esetén munkatársunk megküldi Önnek a kiválasztott közbeszerzési eljáráson való részvétel feltételeit, áttekinthető, táblázatos formában (alkalmassági vizsgálat). Összefoglaló tájékoztatással indult nemzeti eljárás esetén Önnek először az eljáráson való részvételi szándékát kell jeleznie az Ajánlatkérő által megadott elérhetőségeken, az eljárás dokumentumait pedig az Ajánlatkérőtől fogja közvetlenül megkapni. Az alkalmassági vizsgálatot cégünk ebben az esetben is elvégzi Önnek, amennyiben az eljárás dokumentumait megküldi az info@kozbeszerzesipalyazatok.hu címre. Az alkalmassági vizsgálatot Társaságunk ingyenesen biztosítja valamennyi felhasználó részére. Amennyiben kérdése van, kérem keresse ügyfélszolgálatunkat!

Amennyiben ezt a lehetőséget választja, munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatja a pályázat elkészítésére vonatkozó szolgáltatásunk megrendelésének részleteiről. A pályázatírási díjainkat ide kattintva érheti el. Jelen opció kiválasztása nem minősül megrendelésnek, a pályázatírásra vonatkozóan Társaságunk minden ügyfelével egyedi szerződést köt.

Pályázat neve: A Békés Megyei Kormányhivatal által használt ingatlanok takarítása
Határidő: 2017-09-21 10:00:00
Ajánlatkérő: Békés Megyei Kormányhivatal
Becsült érték: Nem ismert
Eljárásrend: Közösségi nyílt

Beszerzés tárgya:

I.rész:belső tér napi tak.(iroda,közlekedő,mosdó,teakonyha,lph.)19490m2,külső tér(járda-parkoló seprés,téli időszakban hóeltak.-csúszásment.)11615m2,zöldfelület gond.(fűnyírás, locsolás,lombseprés)3385m2,erősen szenny.fel.(olajos,füstös fel.)412m2,Évi kétszeri nagytakarítás: 23 491 m2/alkalom

A Békés Megyei Kormányhivatal - Békéscsaba közigazgatási területén - jelenleg használatában lévő telephelyeinek (9 db) takarítása
belső tér napi takarítása (iroda, közlekedő, mosdó, teakonyha, lépcsőház) 19 490 m2
külső tér (járda- parkoló seprés, téli időszakban hóeltakarítás-csúszásmentesítés) 11 615 m2
zöldfelület gondozás (fűnyírás, locsolás, lombseprés) 3385 m2 
erősen szennyezet felület (olajos, füstös felület) 412 m2 
• Évi kétszeri nagytakarítás: 23 491 m2/alkalom. Az évente két alkalommal elvégzendő nagytakarítással ajánlatkérőnek úgy kell számolnia, hogy az mindegyik rész esetében az opcionális rész terhére kerül megrendelésre, a belső tér napi takarítására megajánlott áron.
• Ajánlatkérő felhívja az Ajánlattevők figyelmét, hogy valamennyi rész tekintetében a takarításhoz szükséges eszközöket, beleértve az egyéni védőeszközöket is, gépeket (fűnyíró, porszívó, stb.), tisztítószereket és higiéniai anyagokat (WC papír (legalább 3 rétegű), törlőkendő (legalább 2 rétegű), folyékony szappan) a nyertes ajánlatevő biztosítja, konyharuhák-törölközők mosása (adott esetben) szintén az ajánlattevő feladata. 
• Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevők figyelmét arra, hogy valamennyi részfeladat vonatkozásában a szerződésteljesítése során a felsorolt helyszíneken kívül, vagy a felsorolt helyszínek helyett más teljesítési helyszínek is előfordulhatnak. 
Ajánlatkérő valamennyi rész tekintetében a megadott mennyiségektől + 25%-al eltérhet.
• Az évente két alkalommal elvégzendő nagytakarítással ajánlatkérőnek úgy kell számolnia, hogy az mindegyik rész esetében az opcionális rész terhére kerül megrendelésre, a belső tér napi takarítására megajánlott áron.
• A higiéniai anyagok árát a belső téri takarítás árában kell szerepeltetni, az alábbi létszámadatok figyelembevételével:
Békéscsaba közigazgatási területén lévő telephelyeken 804 fő 
Mindegyik rész esetében a létszámadatok +15 %-os ügyfélforgalom figyelembevételével lett feltüntetve.
• Ajánlatkérő felhívja a figyelmet arra, hogy a helyszíneken az ajánlattevőnek kell biztosítania az intézmény igény szerinti reggeli nyitását és esti zárását.
• Az elvégzendő feladatok részletes leírása és a szerződés teljesítésének részletes meghatározása valamennyi rész tekintetben a Közbeszerzési dokumentumban található meg.

II.rész: belső tér napi tak.(ir.,közlek.,mosdó,teakony.,lph.)5672m2,külső tér(járda-park. sep.,téli időszakban hóeltak.-csúszásment.)3905m2,zöldfel. gond(fűny.,locs.,lombsep.)1381m2,Évi kétszeri nagytak.:6496 m2/alk. 

A Békés Megyei Kormányhivatal - Békés-Gyula-Sarkad közigazgatási területein - jelenleg használatában lévő telephelyeinek (9 db) takarítása
belső tér napi takarítása (iroda, közlekedő, mosdó, teakonyha, lépcsőház) 5672 m2
külső tér (járda- parkoló seprés, téli időszakban hóeltakarítás-csúszásmentesítés) 3905 m2
zöldfelület gondozás (fűnyírás, locsolás, lombseprés) 1381 m2
• Évi kétszeri nagytakarítás: 6496 m2/alkalom. Az évente két alkalommal elvégzendő nagytakarítással ajánlatkérőnek úgy kell számolnia, hogy az mindegyik rész esetében az opcionális rész terhére kerül megrendelésre, a belső tér napi takarítására megajánlott áron.
• Ajánlatkérő felhívja az Ajánlattevők figyelmét, hogy valamennyi rész tekintetében a takarításhoz szükséges eszközöket, beleértve az egyéni védőeszközöket is, gépeket (fűnyíró, porszívó, stb.), tisztítószereket és higiéniai anyagokat (WC papír (legalább 3 rétegű), törlőkendő (legalább 2 rétegű), folyékony szappan) a nyertes ajánlatevő biztosítja, konyharuhák-törölközők mosása (adott esetben) szintén az ajánlattevő feladata. 
• Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevők figyelmét arra, hogy valamennyi részfeladat vonatkozásában a szerződésteljesítése során a felsorolt helyszíneken kívül, vagy a felsorolt helyszínek helyett más teljesítési helyszínek is előfordulhatnak. 
Ajánlatkérő valamennyi rész tekintetében a megadott mennyiségektől + 25%-al eltérhet.
• Az évente két alkalommal elvégzendő nagytakarítással ajánlatkérőnek úgy kell számolnia, hogy az mindegyik rész esetében az opcionális rész terhére kerül megrendelésre, a belső tér napi takarítására megajánlott áron.
• A higiéniai anyagok árát a belső téri takarítás árában kell szerepeltetni, az alábbi létszámadatok figyelembevételével:
Békés - Gyula - Sarkad közigazgatási területén 181 fő
Mindegyik rész esetében a létszámadatok +15 %-os ügyfélforgalom figyelembevételével lett feltüntetve.
• Ajánlatkérő felhívja a figyelmet arra, hogy a helyszíneken az ajánlattevőnek kell biztosítania az intézmény igény szerinti reggeli nyitását és esti zárását.
• Az elvégzendő feladatok részletes leírása és a szerződés teljesítésének részletes meghatározása valamennyi rész tekintetben a Közbeszerzési dokumentumban található meg.

III.rész:belső tér napi tak.(ir.,közl.,mosdó,teakony.,lph.)4631m2,külső tér(járda-parkolósep.,téli időszakban hóeltak.-csúszásment.)2888m2
zöldfelület gond.(fűny.,locs.,lombsep.)3307m2.,Évi kétszeri nagytak.:5030 m2/alk. 

A Békés Megyei Kormányhivatal - Mezőkovácsháza-Orosháza-Battonya közigazgatási területein - jelenleg használatában lévő telephelyeinek (9 db) takarítása
belső tér napi takarítása (iroda, közlekedő, mosdó, teakonyha, lépcsőház) 4631 m2
külső tér (járda- parkoló seprés, téli időszakban hóeltakarítás-csúszásmentesítés) 2888 m2
zöldfelület gondozás (fűnyírás, locsolás, lombseprés) 3307 m2
• Évi kétszeri nagytakarítás: 5030 m2/alkalom. Az évente két alkalommal elvégzendő nagytakarítással ajánlatkérőnek úgy kell számolnia, hogy az mindegyik rész esetében az opcionális rész terhére kerül megrendelésre, a belső tér napi takarítására megajánlott áron.
• Ajánlatkérő felhívja az Ajánlattevők figyelmét, hogy valamennyi rész tekintetében a takarításhoz szükséges eszközöket, beleértve az egyéni védőeszközöket is, gépeket (fűnyíró, porszívó, stb.), tisztítószereket és higiéniai anyagokat (WC papír (legalább 3 rétegű), törlőkendő (legalább 2 rétegű), folyékony szappan) a nyertes ajánlatevő biztosítja, konyharuhák-törölközők mosása (adott esetben) szintén az ajánlattevő feladata. 
• Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevők figyelmét arra, hogy valamennyi részfeladat vonatkozásában a szerződésteljesítése során a felsorolt helyszíneken kívül, vagy a felsorolt helyszínek helyett más teljesítési helyszínek is előfordulhatnak. 
Ajánlatkérő valamennyi rész tekintetében a megadott mennyiségektől + 25%-al eltérhet.
• Az évente két alkalommal elvégzendő nagytakarítással ajánlatkérőnek úgy kell számolnia, hogy az mindegyik rész esetében az opcionális rész terhére kerül megrendelésre, a belső tér napi takarítására megajánlott áron.
• A higiéniai anyagok árát a belső téri takarítás árában kell szerepeltetni, az alábbi létszámadatok figyelembevételével:
Mezőkovácsháza -Orosháza - Battonya közigazgatási területén 199 fő
Mindegyik rész esetében a létszámadatok +15 %-os ügyfélforgalom figyelembevételével lett feltüntetve.
• Ajánlatkérő felhívja a figyelmet arra, hogy a helyszíneken az ajánlattevőnek kell biztosítania az intézmény igény szerinti reggeli nyitását és esti zárását.
• Az elvégzendő feladatok részletes leírása és a szerződés teljesítésének részletes meghatározása valamennyi rész tekintetben a Közbeszerzési dokumentumban található meg.

IV.rész:belső tér napi tak.(ir.,közl.mosdó, teak.,lph.)5667m2,külső tér(járda- park. sepr., téli időszakban hóeltak.-csúsz.ment.)6284m2,zöldfel. gond.(fűny.,locs.,lombsepr.)3824 m2,Évi kétszeri nagytakarítás:7155 m2/alk.

A Békés Megyei Kormányhivatal - Szarvas-Szeghalom-Gyomaendrőd közigazgatási területein- jelenleg használatában lévő telephelyeinek (7 db) takarítása
belső tér napi takarítása (iroda, közlekedő, mosdó, teakonyha, lépcsőház) 5 667 m2
külső tér (járda- parkoló seprés, téli időszakban hóeltakarítás-csúszásmentesítés) 6284 m2
zöldfelület gondozás (fűnyírás, locsolás, lombseprés) 3824 m2 
• Évi kétszeri nagytakarítás: 7155 m2/alkalom. Az évente két alkalommal elvégzendő nagytakarítással ajánlatkérőnek úgy kell számolnia, hogy az mindegyik rész esetében az opcionális rész terhére kerül megrendelésre, a belső tér napi takarítására megajánlott áron.
• Ajánlatkérő felhívja az Ajánlattevők figyelmét, hogy valamennyi rész tekintetében a takarításhoz szükséges eszközöket, beleértve az egyéni védőeszközöket is, gépeket (fűnyíró, porszívó, stb.), tisztítószereket és higiéniai anyagokat (WC papír (legalább 3 rétegű), törlőkendő (legalább 2 rétegű), folyékony szappan) a nyertes ajánlatevő biztosítja, konyharuhák-törölközők mosása (adott esetben) szintén az ajánlattevő feladata. 
• Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevők figyelmét arra, hogy valamennyi részfeladat vonatkozásában a szerződésteljesítése során a felsorolt helyszíneken kívül, vagy a felsorolt helyszínek helyett más teljesítési helyszínek is előfordulhatnak. 
Ajánlatkérő valamennyi rész tekintetében a megadott mennyiségektől + 25%-al eltérhet.
• Az évente két alkalommal elvégzendő nagytakarítással ajánlatkérőnek úgy kell számolnia, hogy az mindegyik rész esetében az opcionális rész terhére kerül megrendelésre, a belső tér napi takarítására megajánlott áron.
• A higiéniai anyagok árát a belső téri takarítás árában kell szerepeltetni, az alábbi létszámadatok figyelembevételével:
Szarvas- Szeghalom - Gyomaendrőd közigazgatási területén 184 fő
Mindegyik rész esetében a létszámadatok +15 %-os ügyfélforgalom figyelembevételével lett feltüntetve.
• Ajánlatkérő felhívja a figyelmet arra, hogy a helyszíneken az ajánlattevőnek kell biztosítania az intézmény igény szerinti reggeli nyitását és esti zárását.
• Az elvégzendő feladatok részletes leírása és a szerződés teljesítésének részletes meghatározása valamennyi rész tekintetben a Közbeszerzési dokumentumban található meg.

Eljárást megindító felhívás letöltése: portal_11592_2017_b3e7c.pdf