Bűnügyi adatpiac és a Pénzmosás Elleni Információs Iroda (PEII) publikációs felület megvalósítása vállalkozási szerződés keretében (a támogatási projekt azonosítója: KÖFOP-1.0.0 - VEKOP-15 - 2016 - 00035)

Adatbázisunk valamennyi aktuális közbeszerzési pályázatot látja. Ha e-mailben kíván értesülni az Ön kategóriájának megfelelő összes pályázatról, kérjük regisztráljon pályázatfigyelési szolgáltatásunkra. Valamennyi pályázatfigyelési szolgáltatásunkat ingyenesen nyújtjuk.

Tudok pályázni? ?
Pályázni szeretnék! ?

Amennyiben ezt a lehetőséget választja, uniós eljárás esetén munkatársunk megküldi Önnek a kiválasztott közbeszerzési eljáráson való részvétel feltételeit, áttekinthető, táblázatos formában (alkalmassági vizsgálat). Összefoglaló tájékoztatással indult nemzeti eljárás esetén Önnek először az eljáráson való részvételi szándékát kell jeleznie az Ajánlatkérő által megadott elérhetőségeken, az eljárás dokumentumait pedig az Ajánlatkérőtől fogja közvetlenül megkapni. Az alkalmassági vizsgálatot cégünk ebben az esetben is elvégzi Önnek, amennyiben az eljárás dokumentumait megküldi az info@kozbeszerzesipalyazatok.hu címre. Az alkalmassági vizsgálatot Társaságunk ingyenesen biztosítja valamennyi felhasználó részére. Amennyiben kérdése van, kérem keresse ügyfélszolgálatunkat!

Amennyiben ezt a lehetőséget választja, munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatja a pályázat elkészítésére vonatkozó szolgáltatásunk megrendelésének részleteiről. A pályázatírási díjainkat ide kattintva érheti el. Jelen opció kiválasztása nem minősül megrendelésnek, a pályázatírásra vonatkozóan Társaságunk minden ügyfelével egyedi szerződést köt.

Pályázat neve: Bűnügyi adatpiac és a Pénzmosás Elleni Információs Iroda (PEII) publikációs felület megvalósítása vállalkozási szerződés keretében (a támogatási projekt azonosítója: KÖFOP-1.0.0 - VEKOP-15 - 2016 - 00035)
Határidő: 2017-10-03 11:00:00
Ajánlatkérő: Nemzeti Adó- és Vámhivatal Központi Irányítás
Becsült érték: Nem ismert
Eljárásrend: Közösségi nyílt

Beszerzés tárgya:

A szerződés keretében elvégzendő feladatok [zárójelben az egyes feladatrészek becsült külső (ajánlattevői) erőforrás igénye szakértői órában megadva / összesítve = 17.200 szakértői óra]:
1. A lekérdezések felügyeletét ellátó nyilvántartó keretrendszer kialakítása (1.720)
2. Az adatpiac töltő eljárások, folyamatok kialakítása (2.400)
3. Az egyes lekérdezés típusok megvalósítása (7.560)
4. Hálózat vizualizálás és a kapcsolódó szolgáltatások (5.000)
5. Projekt zárás (520)
Az egyes feladatcsoportok keretében elvégzendő feladatokat, funkcionális és egyéb követelményeket a közbeszerzési dokumentumok részletesen tartalmazzák (a feladatok elvégzéséhez Oracle 12c és Oracle BI tapasztalat szükséges!). 
Az eredménytermék felhasználók részére történő oktatásához a belső mentorok felkészítése ajánlattevő feladata.
Nyertes ajánlattevő jelen beszerzés teljesítése során három db részszámla és 1 db végszámla benyújtására lesz jogosult, a közbeszerzési dokumentációban található szerződéstervezetben meghatározott ütemben és tartalommal.
Jótállás időtartama: 12 hónap.
Ajánlatkérő a jótállás teljes időtartamára - a rendszer sikeres átadás-átvételének időpontjától kezdődően 12 hónap - a nettó vállalkozói díj 5%-ának megfelelő mértékű jótállási biztosíték nyújtását írja elő.
A részletes feladatleírást a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.

Eljárást megindító felhívás letöltése: portal_12326_2017_a2e9b.pdf