Fogyatékkal élő, illetve csökkent mozgásképességű személyek Liszt Ferenc repülőtér területén történő kiszolgálása a 1107/2006/EK rendelet szerint

Adatbázisunk valamennyi aktuális közbeszerzési pályázatot látja. Ha e-mailben kíván értesülni az Ön kategóriájának megfelelő összes pályázatról, kérjük regisztráljon pályázatfigyelési szolgáltatásunkra. Valamennyi pályázatfigyelési szolgáltatásunkat ingyenesen nyújtjuk.

Tudok pályázni? ?
Pályázni szeretnék! ?

Amennyiben ezt a lehetőséget választja, uniós eljárás esetén munkatársunk megküldi Önnek a kiválasztott közbeszerzési eljáráson való részvétel feltételeit, áttekinthető, táblázatos formában (alkalmassági vizsgálat). Összefoglaló tájékoztatással indult nemzeti eljárás esetén Önnek először az eljáráson való részvételi szándékát kell jeleznie az Ajánlatkérő által megadott elérhetőségeken, az eljárás dokumentumait pedig az Ajánlatkérőtől fogja közvetlenül megkapni. Az alkalmassági vizsgálatot cégünk ebben az esetben is elvégzi Önnek, amennyiben az eljárás dokumentumait megküldi az info@kozbeszerzesipalyazatok.hu címre. Az alkalmassági vizsgálatot Társaságunk ingyenesen biztosítja valamennyi felhasználó részére. Amennyiben kérdése van, kérem keresse ügyfélszolgálatunkat!

Amennyiben ezt a lehetőséget választja, munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatja a pályázat elkészítésére vonatkozó szolgáltatásunk megrendelésének részleteiről. A pályázatírási díjainkat ide kattintva érheti el. Jelen opció kiválasztása nem minősül megrendelésnek, a pályázatírásra vonatkozóan Társaságunk minden ügyfelével egyedi szerződést köt.

Pályázat neve: Fogyatékkal élő, illetve csökkent mozgásképességű személyek Liszt Ferenc repülőtér területén történő kiszolgálása a 1107/2006/EK rendelet szerint
Határidő: 2017-10-04 16:00:00
Ajánlatkérő: Budapest Airport Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér Üzemeltető Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Becsült érték: Nem ismert
Eljárásrend: Közösségi nyílt

Beszerzés tárgya:

Szolgáltatási szerződés keretében a Fogyatékkal élő, illetve csökkent mozgásképességű személyek Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren való kiszolgálása a 1107/2006/EK rendelet a légi járműveken utazó fogyatékkal élő, illetve csökkent mozgásképességű személyek jogairól szerint
Becsült PRM utasszám 2017. évben: 54.000, 2018. évben: 60.000, 2019. évben: 66.000, 2020. évben: 72.000, 2021. évben: 78.000, 2022. évben: 84.000 fő.
A Kiszolgálási folyamat meghatározása: 
Induló utas esetén:
• a kijelölt pontnál a fogyatékkal élő illetve csökkent mozgásképességű utas bejelenti a repülőtérre való megérkezése tényét és 
kéri a segítségnyújtást,
• a szolgálat eljuttatja az utast az utasfelvételi pulthoz, hogy bekezeljék az utast poggyászával együtt az adott járatra,
• az utasfelvételi pulttól a hatósági ellenőrző pontokon / utasbiztonsági vizsgálat, esetleges útlevélvizsgálat, / keresztül 
elszállítja az utast a beszállító kapuig, illetve a repülőgépig,
• szükség szerint kiszolgálási eszközökkel / Ambulift, kerekes székek/ segítséget nyújt a repülőgépbe történő beszálláshoz, 
valamint hogy az utas a fedélzeten eljusson az üléséig,
• szükség esetén eljuthasson a mosdóhelyiségekhez
• a szolgáltatási igények összegyűjtése.
Érkező utas esetén:
• segítséget nyújtanak az utasnak eljutni a repülőgép ülésétől az ajtajáig,
• szükség szerint kiszolgálási eszközökkel segítik hozzá az utast, hogy elhagyhassa a repülőgép fedélzetét /felvonók, kerekes 
székek/,
• szükség esetén eljuthasson a mosdóhelyiségekhez
• az esetleges hatósági vizsgálatokon keresztül segítenek eljutni a poggyászfelvételi pontokhoz, hogy felvehessék az utasok a 
feladott poggyászaikat,
• majd a poggyászfelvételi csarnokból kijuttatni az érkező csarnokba, illetve a kijelölt pontig, parkolóig,
• a szolgáltatási igények összegyűjtése.
Átszálló utas esetén: 
• segítséget nyújtanak az utasnak, hogy egyik járat érkezésétől eljussanak a csatlakozó járathoz,
• szükség esetén eljuthasson a mosdóhelyiségekhez.
A nyertes ajánlattevő (Szolgáltató):

• 24 órás szolgálatot biztosít
• a „Service Level Agreement”-et elfogadja 
• biztosítja az alkalmazottai közötti kommunikáció egységes eszközét, a kézi rádiót /Walkie-talkie-t/
• havi elszámolást kell, hogy vezessen a segítségre szoruló utasokról mind induló, mind érkező viszonylatban, melyről 
rendszeresen tájékoztatnia kell az ajánlatkérőt, 
• Biztosítja a kiszolgáló eszközöket a Dokumentációban részletezettek szerint 
• Biztosítja a szolgáltatás végzéséhez szükséges humán erőforrást a Dokumentációban részletezettek szerint
• független felelősségbiztosítást köteles kötni a Dokumentációban részletezettek szerint. 
• tevékenységét a Reptérrendnek megfelelően végzi, mely megtalálható az alábbi linken: http://www.bud.hu/budapest_airport/tenyek_a_repterrol/repuloteri_rend/letoltheto-repteri-rend-8453.html 
A nyertes ajánlattevő a Megrendelővel Szolgáltatási szerződést köt, amely szerződés megkötésének feltétele a „Megállapodás a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren végzett földi kiszolgálás feltételeiről” megkötése.
A repülőtér üzemeltetője a tevékenységet végző számára a tevékenység ellátásához szükséges helyiségeket (pihenő és diszpécseri helyiség) külön bérleti szerződés alapján biztosítja.
A repülőtér üzemeltetője a tevékenységet végző számára a dolgozói parkoláshoz szükséges parkolóhelyeket külön parkolóbérleti szerződés alapján biztosítja.
A feladatok részletes leírását a Dokumentáció tartalmazza.

Eljárást megindító felhívás letöltése: portal_12293_2017_b9e60.pdf