Integrált adatbázis és tároló rendszer szállítása 2 részben

Adatbázisunk valamennyi aktuális közbeszerzési pályázatot látja. Ha e-mailben kíván értesülni az Ön kategóriájának megfelelő összes pályázatról, kérjük regisztráljon pályázatfigyelési szolgáltatásunkra. Valamennyi pályázatfigyelési szolgáltatásunkat ingyenesen nyújtjuk.

Tudok pályázni? ?
Pályázni szeretnék! ?

Amennyiben ezt a lehetőséget választja, uniós eljárás esetén munkatársunk megküldi Önnek a kiválasztott közbeszerzési eljáráson való részvétel feltételeit, áttekinthető, táblázatos formában (alkalmassági vizsgálat). Összefoglaló tájékoztatással indult nemzeti eljárás esetén Önnek először az eljáráson való részvételi szándékát kell jeleznie az Ajánlatkérő által megadott elérhetőségeken, az eljárás dokumentumait pedig az Ajánlatkérőtől fogja közvetlenül megkapni. Az alkalmassági vizsgálatot cégünk ebben az esetben is elvégzi Önnek, amennyiben az eljárás dokumentumait megküldi az info@kozbeszerzesipalyazatok.hu címre. Az alkalmassági vizsgálatot Társaságunk ingyenesen biztosítja valamennyi felhasználó részére. Amennyiben kérdése van, kérem keresse ügyfélszolgálatunkat!

Amennyiben ezt a lehetőséget választja, munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatja a pályázat elkészítésére vonatkozó szolgáltatásunk megrendelésének részleteiről. A pályázatírási díjainkat ide kattintva érheti el. Jelen opció kiválasztása nem minősül megrendelésnek, a pályázatírásra vonatkozóan Társaságunk minden ügyfelével egyedi szerződést köt.

Pályázat neve: Integrált adatbázis és tároló rendszer szállítása 2 részben
Határidő: 2017-10-02 10:00:00
Ajánlatkérő: Nemzeti Adó- és Vámhivatal Központi Irányítás
Becsült érték: Nem ismert
Eljárásrend: Közösségi nyílt

Beszerzés tárgya:

A beszerzés célja az EKÁER rendszerhez kapcsolódóan általános célú adattárház (ATAR) és az online pénztárgép adatokat feldolgozó OPG adattárház (OPGDW) háttérkapacitásának növelése, valamint a Nemzeti Adó- és Vámhivatal integrált adattárházának kialakításához szükséges szerverek szállítása, üzembe helyezése, integrálása valamint kiegészítő szolgáltatásként az OPGDW adattárház környezet migrálása a leszállított szerverekre.

1. rész
A beszerzés tárgya a műszaki specifikációnak megfelelő, két azonos felépítésű integrált adatbázis és tároló rendszer szállítása két telephelyre.
Az integrált adatbázis és tároló rendszerekhez az alábbi alap komponensek és mennyiségek tartoznak:
• Telephelyenként 4 - 4 darab, összesen 8 darab adatbázis szerver
• Telephelyenként 7 - 7 darab, összesen 14 darab adattároló szerver
• 14 db adattaroló szervert egészében lefedő licenc az „Adattároló szerverhez szükséges funkciók biztosítása” mellett
• Telephelyenként 2 - 2 darab, összesen 4 db SAN switch
A további műszaki követelményeket és a kialakításhoz kapcsolódó szolgáltatások részletes tartalmát a közbeszerzési dokumentum tartalmazza.
Fenti feladatok nem terjednek ki a 4 db SAN switch üzembe helyezésére, installálására és a NAV rendszerébe történő integrálására.
Jótállási és gyártói támogatási elvárások mindkét részteljesítés esetében
Az Ajánlattevőnek a termék árába beleszámítva kell biztosítania a megajánlott termékekre a bekerülési érték részét képező teljes körű (hardver és szoftver elemekre is kiterjedő), 12 hónap gyártói támogatást.
Szakmai elvárás a jótállást illetően 
A jótállás időtartama 1 év, melyet Ajánlattevőnek az eszközök üzembe helyezésétől kell biztosítania.

2. rész
A beszerzés tárgya a műszaki specifikációnak megfelelő, két azonos felépítésű integrált adatbázis és tároló rendszer szállítása két telephelyre.
Az integrált adatbázis és tároló rendszerekhez az alábbi alap komponensek és mennyiségek tartoznak:
• Telephelyenként 1 - 1 darab, összesen 2 darab adatbázis szerver
• Telephelyenként 4 - 4 darab, összesen 8 darab adattároló szerver
• 8 db adattaroló szervert egészében lefedő licenc az „Adattároló szerverhez szükséges funkciók biztosítása” mellett
• Telephelyenként 2 - 2 darab, összesen 4 db SAN switch bővítés
A további műszaki követelményeket és a kialakításhoz kapcsolódó szolgáltatások részletes tartalmát a közbeszerzési dokumentum tartalmazza.
Fenti feladatok nem terjednek ki a 4 db SAN switch üzembe helyezésére, installálására és a NAV rendszerébe történő integrálására.
Jótállási és gyártói támogatási elvárások mindkét részteljesítés esetében
Az Ajánlattevőnek a termék árába beleszámítva kell biztosítania a megajánlott termékekre a bekerülési érték részét képező teljes körű (hardver és szoftver elemekre is kiterjedő), 12 hónap gyártói támogatást.
Szakmai elvárás a jótállást illetően 
A jótállás időtartama 1 év, melyet Ajánlattevőnek az eszközök üzembe helyezésétől kell biztosítania.

Eljárást megindító felhívás letöltése: portal_12291_2017_0b74a.pdf