KÖFOP informatikai kliens eszközeinek beszerzése

Adatbázisunk valamennyi aktuális közbeszerzési pályázatot látja. Ha e-mailben kíván értesülni az Ön kategóriájának megfelelő összes pályázatról, kérjük regisztráljon pályázatfigyelési szolgáltatásunkra. Valamennyi pályázatfigyelési szolgáltatásunkat ingyenesen nyújtjuk.

Tudok pályázni? ?
Pályázni szeretnék! ?

Amennyiben ezt a lehetőséget választja, uniós eljárás esetén munkatársunk megküldi Önnek a kiválasztott közbeszerzési eljáráson való részvétel feltételeit, áttekinthető, táblázatos formában (alkalmassági vizsgálat). Összefoglaló tájékoztatással indult nemzeti eljárás esetén Önnek először az eljáráson való részvételi szándékát kell jeleznie az Ajánlatkérő által megadott elérhetőségeken, az eljárás dokumentumait pedig az Ajánlatkérőtől fogja közvetlenül megkapni. Az alkalmassági vizsgálatot cégünk ebben az esetben is elvégzi Önnek, amennyiben az eljárás dokumentumait megküldi az info@kozbeszerzesipalyazatok.hu címre. Az alkalmassági vizsgálatot Társaságunk ingyenesen biztosítja valamennyi felhasználó részére. Amennyiben kérdése van, kérem keresse ügyfélszolgálatunkat!

Amennyiben ezt a lehetőséget választja, munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatja a pályázat elkészítésére vonatkozó szolgáltatásunk megrendelésének részleteiről. A pályázatírási díjainkat ide kattintva érheti el. Jelen opció kiválasztása nem minősül megrendelésnek, a pályázatírásra vonatkozóan Társaságunk minden ügyfelével egyedi szerződést köt.

Pályázat neve: KÖFOP informatikai kliens eszközeinek beszerzése
Határidő: 2018-06-04 12:00:00
Ajánlatkérő: Magyar Nemzeti Levéltár
Becsült érték: Nem ismert
Eljárásrend: Közösségi nyílt

Beszerzés tárgya:

„KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2016-00011 azonosító számú „Közigazgatási eljárásokhoz kapcsolódó levéltári szolgáltatás fejlesztése” című projekt megvalósításához szünetmentes áramforrás beszerzése
A közbeszerzés tárgyával kapcsolatos részletes szakmai elvárásokat a közbeszerzési dokumentum részét képező műszaki leírás tartalmazza.
Eladó az általa leszállított termékekre a jelen szerződés alapján leszállításra kerülő összes termékek hiánytalan átadás-átvételtől és beüzemelésétől számítva teljeskörű, 36 hónap jótállást vállal.
Nyertes AT-ként szerződő fél leszállítja és üzembe helyezve átadja a műszaki leírásban és dokumentumban meghatározott, felsorolt eszközöket és berendezéseket a Szerződés meghatározott feltételeknek, követelményeknek, meghatározott mennyiségnek és minőségnek megfelelően. A Szerződéses feladatok részét képezi az eszközök Ajánlatkérő által meghatározott helyszínre történő szállítása és helyszíni beállítása, üzembe helyezése, az Eszközök minőségi bizonylatainak (hiteles dokumentumok), kezelési és karbantartási útmutatóinak előkészítése és átadása, valamint a telepítésükhöz kapcsolódó szolgáltatások nyújtása.
Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevők figyelmét, hogy az előkészítéshez és megvalósításához kapcsolódó szakértői díjak, valamint tanácsadás esetében az elszámolt számlával igazolt és befogadható költségek nem haladhatják meg a nettó 12.000 Ft/óra (nettó 96.000 Ft/szakértői nap) összeget.
Megfelelési kód / Termék / Mennyiség
Szünetmentes áramforrás
UPS1 / Szünetmentes táp munkaállomáshoz / 5db
UPS2 / Szünetmentes táp szerverekhez / 1db


„KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2016-00011 azonosító számú „Közigazgatási eljárásokhoz kapcsolódó levéltári szolgáltatás fejlesztése” című projekt megvalósításához irodatechnikai és vizuáltechnikai eszközök beszerzése
A közbeszerzés tárgyával kapcsolatos részletes szakmai elvárásokat a közbeszerzési dokumentum részét képező műszaki leírás tartalmazza.
Eladó az általa leszállított termékekre a jelen szerződés alapján leszállításra kerülő összes termékek hiánytalan átadás-átvételtől és beüzemelésétől számítva teljeskörű, 36 hónap jótállást vállal.
Nyertes AT-ként szerződő fél leszállítja és üzembe helyezve átadja a műszaki leírásban és dokumentumban meghatározott, felsorolt eszközöket és berendezéseket a Szerződés meghatározott feltételeknek, követelményeknek, meghatározott mennyiségnek és minőségnek megfelelően. A Szerződéses feladatok részét képezi az eszközök Ajánlatkérő által meghatározott helyszínre történő szállítása és helyszíni beállítása, üzembe helyezése, az Eszközök minőségi bizonylatainak (hiteles dokumentumok), kezelési és karbantartási útmutatóinak előkészítése és átadása, valamint a telepítésükhöz kapcsolódó szolgáltatások nyújtása.
Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevők figyelmét, hogy az előkészítéshez és megvalósításához kapcsolódó szakértői díjak, valamint tanácsadás esetében az elszámolt számlával igazolt és befogadható költségek nem haladhatják meg a nettó 12.000 Ft/óra (nettó 96.000 Ft/szakértői nap) összeget.
Megfelelési kód / Termék / Mennyiség
Irodatechnika
Szkenner1 / Könyvszkenner / 4db
Szkenner2 /Többfunkciós szkenner A3/A4 / 45db
Szkenner3 / Lapadagolós szkenner A3 / 5db
Vizuáltechnika
Interaktív kijelző / Érintőképernyős, nagyméretű kijelző fali konzollal / 1db
Projektor / Kivetítő nagy terembe / 4db
Szolgáltatások
SZOLG / Szolgáltatáscsomag / 1Projektfeladat

 

Eljárást megindító felhívás letöltése: portal_6970_2018_7cdd2.pdf