„KRÍZISKEZELŐ SZOLGÁLATOK FEJLESZTÉSE”elnevezésű,EFOP-1.2.4-VEKOP-16-2016-00001 számú projekt keretében kreatív -, gyártási-, médiavásárlási- és rendezvényszervezési szolgáltatások beszerzése

Adatbázisunk valamennyi aktuális közbeszerzési pályázatot látja. Ha e-mailben kíván értesülni az Ön kategóriájának megfelelő összes pályázatról, kérjük regisztráljon pályázatfigyelési szolgáltatásunkra. Valamennyi pályázatfigyelési szolgáltatásunkat ingyenesen nyújtjuk.

Tudok pályázni? ?
Pályázni szeretnék! ?

Amennyiben ezt a lehetőséget választja, uniós eljárás esetén munkatársunk megküldi Önnek a kiválasztott közbeszerzési eljáráson való részvétel feltételeit, áttekinthető, táblázatos formában (alkalmassági vizsgálat). Összefoglaló tájékoztatással indult nemzeti eljárás esetén Önnek először az eljáráson való részvételi szándékát kell jeleznie az Ajánlatkérő által megadott elérhetőségeken, az eljárás dokumentumait pedig az Ajánlatkérőtől fogja közvetlenül megkapni. Az alkalmassági vizsgálatot cégünk ebben az esetben is elvégzi Önnek, amennyiben az eljárás dokumentumait megküldi az info@kozbeszerzesipalyazatok.hu címre. Az alkalmassági vizsgálatot Társaságunk ingyenesen biztosítja valamennyi felhasználó részére. Amennyiben kérdése van, kérem keresse ügyfélszolgálatunkat!

Amennyiben ezt a lehetőséget választja, munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatja a pályázat elkészítésére vonatkozó szolgáltatásunk megrendelésének részleteiről. A pályázatírási díjainkat ide kattintva érheti el. Jelen opció kiválasztása nem minősül megrendelésnek, a pályázatírásra vonatkozóan Társaságunk minden ügyfelével egyedi szerződést köt.

Pályázat neve: „KRÍZISKEZELŐ SZOLGÁLATOK FEJLESZTÉSE”elnevezésű,EFOP-1.2.4-VEKOP-16-2016-00001 számú projekt keretében kreatív -, gyártási-, médiavásárlási- és rendezvényszervezési szolgáltatások beszerzése
Határidő: 2018-06-01 10:00:00
Ajánlatkérő: Családbarát Ország Nonprofit Közhasznú Kft.
Becsült érték: Nem ismert
Eljárásrend: Közösségi nyílt

Beszerzés tárgya:

1. Eredménykommunikációs kiadvány grafikai tervezése, szövegírása, betördelése, nyomdai előállítása 500 db. Kötbérterhes teljesítési határidő a szerződéskötéstől számított 810. nap
2. A projekt 10 kiemelt rendezvényéről fotók készítése, rendezvényenként 60 db kiválasztott fotó átadása az ajánlatkérőnek. Kötbérterhes teljesítési határidő az adott rendezvényt követő 8. nap
3. 1 db 30 mp-es társadalmi célú reklámfilm, valamint egy 25 mp-es rövidített vágat kreatív koncepciójának elkészítése, szövegírása, valamint a 30 mp-es reklámfilm és a 25 mp-es rövidített vágat gyártása. Kötbérterhes teljesítési határidő a szerződéskötéstől számított 100. nap. Ajánlatkérő előteljesítést elfogad.
4. 1 db 30 mp-es társadalmi célú rádió spot, valamint egy 15 mp-es rövidített vágat kreatív koncepciójának elkészítése, szövegírása, valamint a 30 mp-es rádió spot és a 15 mp-es vágat gyártása. Kötbérterhes teljesítési határidő a szerződéskötéstől számított 65. nap. Ajánlatkérő előteljesítést elfogad.
5. 1 db „D” típusú projekttábla grafikai tervezése, elkészítése. Kötbérterhes teljesítési határidő a szerződéskötéstől számított 840. nap
6. Promóciós eszközök (30 db érintőkijelzős okos óra és 70 db touch-screen kesztyű) szállítása. Kötbérterhes teljesítési határidő a szerződéskötéstől számított 60. nap. Ajánlatkérő előteljesítést elfogad.
7. 4500 db különféle logózott ajándéktárgy szállítása. Kötbérterhes teljesítési határidő a szerződéskötéstől számított 40. nap. Ajánlatkérő előteljesítést elfogad.
8. Az országos szakmai konferenciákhoz kapcsolódó 9 db kültéri lakossági esemény megszervezése és lebonyolítása. A rendezvényhez megtartásához kapcsolódó dokumentáció leadásának teljesítési határideje az adott rendezvényt követő 7. nap
9. Meghatározott világnapokhoz kapcsolódó 3 db kültéri lakossági esemény megszervezése és lebonyolítása. A rendezvényhez megtartásához kapcsolódó dokumentáció leadásának teljesítési határideje az adott rendezvényt követő 7. nap
A részletes közbeszerzési műszaki leírást az ajánlattételi dokumentáció tartalmazza.

Nettó 19.210.000 HUF keretösszeg (ennek lehívására az ajánlatkérő kötelezettséget vállal) + legfeljebb nettó 4.000.000 HUF opciós összeg erejéig médiavásárlás és online médiakampány lefolytatása az alábbi tervezett mennyiségekkel, az ajánlatkérő által elkészítendő médiaterv alapján.
Tervezett mennyiségek:
1. Nyomtatott sajtó médiavásárlás országos napilapokban a kríziskezelő telefonszámok ismertté tétele érdekében. 12 alkalommal ¼ oldalas hirdetés megjelentetése.
2. Nyomtatott sajtó médiavásárlás megyei napilapokban az ajánlatkérő által szervezett szakmai konferenciákhoz kapcsolódóan. 30 alkalommal 1/8 oldalas hirdetés megjelentetése a megadott megyei napilapokban.
3. Rádiós médiavásárlás az országos szakmai konferenciákhoz kapcsolódó lakossági figyelemfelhívó kampányhoz kapcsolódóan. 15 mp-es (72 db), illetve 30 mp-es (18 db) hirdetések médiavásárlása, azaz összesen 1620 mp időtartamban hirdetési idő vásárlása.
4. Facebook kampány 1. A kríziskezelő telefonszámok népszerűsítése érdekében 2X4 aktív hónap terjedelemben online média kampány lefolytatása. Az elérések számának célértéke 220.000 felhasználó. A nyertes ajánlattevő feladata a kampánystratégia elkészítése, a hirdetések szövegének és grafikai terveinek elkészítése, teljeskörű kampánymenedzsment (a kampány megvalósítása, teljesítménykövetés, optimalizálás), módosítási javaslatok, hozzászólások moderálása, kommentek kezelése, havi tartalmi roadmap meghatározása, havi tartalmi roadmap meghatározása
5. Facebook kampány 2. A krízis applikáció népszerűsítése érdekében 2X4 aktív hónap terjedelemben online média kampány lefolytatása. Az elérések számának célértéke 200.000 felhasználó. A nyertes ajánlattevő feladata a kampánystratégia elkészítése, a hirdetések szövegének és grafikai terveinek elkészítése, teljeskörű kampánymenedzsment (a kampány megvalósítása, teljesítménykövetés, optimalizálás), módosítási javaslatok, hozzászólások moderálása, kommentek kezelése, havi tartalmi roadmap meghatározása
6. Google kampány. A kríziskezelő telefonszámok népszerűsítése érdekében (26 hónap időtartamú) online média kampány lefolytatása. Az elérések számának célértéke 180.000 megjelenés. A nyertes ajánlattevő feladata a kampánystratégia elkészítése, a hirdetések szövegének és grafikai terveinek elkészítése, teljeskörű kampánymenedzsment (a kampány megvalósítása, teljesítménykövetés, optimalizálás), módosítási javaslatok
7. YouTube kampány 1. A kríziskezelő telefonszámok népszerűsítése érdekében 2X4 aktív hónap terjedelemben online média kampány lefolytatása. Az elérések számának célértéke 200.000 megtekintés. A nyertes ajánlattevő feladata a kampánystratégia elkészítése, teljeskörű kampánymenedzsment (a kampány megvalósítása, teljesítménykövetés, optimalizálás), módosítási javaslatok
8. YouTube kampány 2. A krízis applikáció népszerűsítése érdekében 2X4 aktív hónap terjedelemben online média kampány lefolytatása. Az elérések számának célértéke 150.000 megtekintés. A nyertes ajánlattevő feladata a kampánystratégia elkészítése, teljeskörű kampánymenedzsment (a kampány megvalósítása, teljesítménykövetés, optimalizálás), módosítási javaslatok
A részletes műszaki leírást az ajánlattételi dokumentáció tartalmazza.

A nyertes ajánlattevő az alábbi rendezvények teljes körű szervezésére és lebonyolítására, valamint a közbeszerzési műszaki leírásban meghatározott rendezvénykellékek biztosítására, az ott meghatározott feladatok elvégzésére vállalkozik:
Alapmennyiség:
1. 1 db fél napos projektzáró rendezvény. 84 fő (1 alkalommal kávészünet 84 főre, 1 alkalommal szendvicsebéd 84 főre, rendezvényterem biztosításával)
2. 3 db OKIT országos konferencia; konferenciánként, azaz egy konferenciára vetítve az alábbi főbb mennyiségekkel: 2 napos, 58 fős, 2 alkalommal 3 fogásos ültetett menüebéd alkalmanként 58 főre, 4 alkalommal kávészünet alkalmanként 58 főre, 1 alkalommal reggeli 42 főre, 1 alkalommal vacsora 58 főre, rendezvényterem biztosításával, egy éjszakára 42 fő részére szállás biztosításával
3. 3 db LESZ országos konferencia, konferenciánként, azaz egy konferenciára vetítve az alábbi főbb mennyiségekkel: 3 napos, 204 fős, 3 alkalommal 3 fogásos ültetett menüebéd alkalmanként 204 főre, 5 alkalommal kávészünet alkalmanként 204 főre, 2 alkalommal reggeli alkalmanként 184 főre, 2 alkalommal vacsora alkalmanként 204 főre, rendezvényterem biztosításával, 2 éjszakára 184 főre szállás biztosításával
4. 3 db IMSZ országos konferencia; konferenciánként, azaz egy konferenciára vetítve az alábbi főbb mennyiségekkel: 2 napos, 58 fős, 2 alkalommal 3 fogásos ültetett menüebéd alkalmanként 58 főre, 4 alkalommal kávészünet alkalmanként 58 főre, 1 alkalommal reggeli 42 főre, 1 alkalommal vacsora 58 főre, rendezvényterem biztosításával, egy éjszakára 42 fő részére szállás biztosításával
5. 10 db regionális konferencia; konferenciánként, azaz egy konferenciára vetítve az alábbi főbb mennyiségekkel: fél napos, 32 fős, 1 alkalommal kávészünet 32 főre, 1 alkalommal szendvicsebéd 32 főre, rendezvényterem biztosításával azzal, hogy 1 db regionális konferencia esetében a konferencia a CsBO termében lesz
6. Ifjúsági fesztiválokra történő kitelepülés 10 db (fesztiválonként 3 nap időtartamban)
A fenti vendéglátási és szállás tételek (alapmennyiség) összesítve:
- szendvicsebéd: 404 adag
- kávészünet: 4856 adag
- 3 fogásos ültetett menüebéd: 2532 adag
- reggeli: 1356 adag
- vacsora: 1572 adag
- szállás: 1356 éjszaka
Az Opciós mennyiséget a jelen felhívás II.2.11. pontja tartalmazza.
A részletes közbeszerzési műszaki leírást az ajánlattételi dokumentáció tartalmazza.

A nyertes ajánlattevő az alábbi főbb mennyiségekkel rendezvények teljes körű szervezésére és lebonyolítására, valamint a nyertes ajánlattevő részére előírt egyéb kötelezettségek elvégzésére vállalkozik:
Alapmennyiség:
1. 3 db 1 napos rendezvény a kríziskezelésben dolgozó szakemberek felkészítéséhez kapcsolódóan rendezvényenként, azaz egy rendezvényre vetítve az alábbi főbb mennyiségekkel: 17 fős, 1 alkalommal szendvicsebéd 17 főre, 2 alkalommal kávészünet alkalmanként 17 főre
2. 1 db fél napos belső workshop a gyermekvédelmi jelzőrendszer tagjainak az alábbi főbb mennyiségekkel: 1 alkalommal kávészünet 35 főre.
3. A telefonos lelkisegély szolgálatok önkénteseinek tréningjeihez, valamint a gyermekvédelmi jelzőrendszer tagjainak képzéséhez kötődő szolgáltatások (198 db 20-31 fő közötti rendezvény) főbb mennyiségei:
• 20-31 fő közötti képzési terem biztosítása 3 napos képzések megtartására: 198 képzési alkalom
• kávészünet biztosítása: 26505 adag
• 3 fogásos ültetett menüebéd biztosítása: 15903 adag
• kontinentális reggeli biztosítása: 8352 adag
• ültetett vacsora biztosítása: 10602 adag
• szállás biztosítása: 8352 éjszaka
A fenti vendéglátási és szállás tételek (alapmennyiség) összesítve:
- kávészünet biztosítása: 26642 adag
- 3 fogásos ültetett menüebéd biztosítása: 15.903 adag
- kontinentális reggeli biztosítása: 8.352 adag
- ültetett vacsora biztosítása: 10.602 adag
- szállás biztosítása: 8.352 éjszaka
- szendvicsebéd: 51 adag
Az Opciós mennyiséget a jelen felhívás II.2.11. pontja tartalmazza.
A részletes közbeszerzési műszaki leírást az ajánlattételi dokumentáció tartalmazza
 

Eljárást megindító felhívás letöltése: portal_5973_2018_b8239.pdf