Pótkocsik beszerzése

Adatbázisunk valamennyi aktuális közbeszerzési pályázatot látja. Ha e-mailben kíván értesülni az Ön kategóriájának megfelelő összes pályázatról, kérjük regisztráljon pályázatfigyelési szolgáltatásunkra. Valamennyi pályázatfigyelési szolgáltatásunkat ingyenesen nyújtjuk.

Tudok pályázni? ?
Pályázni szeretnék! ?

Amennyiben ezt a lehetőséget választja, uniós eljárás esetén munkatársunk megküldi Önnek a kiválasztott közbeszerzési eljáráson való részvétel feltételeit, áttekinthető, táblázatos formában (alkalmassági vizsgálat). Összefoglaló tájékoztatással indult nemzeti eljárás esetén Önnek először az eljáráson való részvételi szándékát kell jeleznie az Ajánlatkérő által megadott elérhetőségeken, az eljárás dokumentumait pedig az Ajánlatkérőtől fogja közvetlenül megkapni. Az alkalmassági vizsgálatot cégünk ebben az esetben is elvégzi Önnek, amennyiben az eljárás dokumentumait megküldi az info@kozbeszerzesipalyazatok.hu címre. Az alkalmassági vizsgálatot Társaságunk ingyenesen biztosítja valamennyi felhasználó részére. Amennyiben kérdése van, kérem keresse ügyfélszolgálatunkat!

Amennyiben ezt a lehetőséget választja, munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatja a pályázat elkészítésére vonatkozó szolgáltatásunk megrendelésének részleteiről. A pályázatírási díjainkat ide kattintva érheti el. Jelen opció kiválasztása nem minősül megrendelésnek, a pályázatírásra vonatkozóan Társaságunk minden ügyfelével egyedi szerződést köt.

Pályázat neve: Pótkocsik beszerzése
Határidő: 2018-05-29 11:00:00
Ajánlatkérő: Magyar Közút Nonprofit Zrt.
Becsült érték: Nem ismert
Eljárásrend: Közösségi nyílt

Beszerzés tárgya:

Adásvételi keretszerződés 35 db Pótkocsi I. beszerzésére
Rendeltetése:
A beszerezni kívánt berendezésnek tervezésénél és kivitelezésénél fogva alkalmasnak kell lennie, az ajánlattevő útfenntartási tevékenységének elvégzéséhez szükséges önjáró gépek, eszközök szállítására.
Szerkezeti előírások:
• A berendezéssel történő munkavégzés során a szerkezetek jelentős mértékű mechanikai és korróziós hatásnak vannak kitéve. Ajánlatkérő megköveteli azt, hogy az eszközök szerkezeti elemei a vázolt hatások megelőzése érdekében mechanikai és korrózióvédő bevonatokkal legyenek ellátva, melynek ki kell terjednie az elektromosan működő egységekre is. Szerkezeti elemeknél elvárt a tűzihorganyzott felületkezelés, valamint a felhasznált szegecseknek, csavaroknak rozsdamentes anyagból kell készülniük.
• A berendezés ráfutófékes, tolató automatikával ellátott, kéttengelyes, gondozásmentes lengéscsillapított, független torziórugós felfüggesztésű futóművel rendelkezzen.
• A vonószerkezet:
- magasságban állítható kivitelű legyen;
- vonónóhoroggal és vonófejjel ellátott gépjárművekkel (könnyű- és nehézteher gépjárművekkel) való vontatásra is egyaránt alkalmasnak kell lennie. A különböző kapcsolófejek szállítása is szükséges. A Nyertes Ajánlattevő az eszközök gyártásakor/készítésekor köteles egyeztetni Ajánlatkérővel annak érdekében, hogy a vontató járműhöz való kapcsolódás (kapcsolófej/vonófej) mérete megfelelő legyen! Mindkét csatlakozó szállítása előírt.
• Az ajánlat tárgyát képező berendezések járműről működtetett elektromos rendszere 12V üzemi feszültségű, egyenáramú rendszerű, negatív testelésű legyen, mely a vontató jármű elektromos rendszerével a szabványos 7 pólusú elektromos csatlakozóval kapcsolódik.
• Az eszköz fényjelző berendezései: LED-es kivitelűek legyenek;
• A közúti közlekedéshez előírt fényjelző- és világító berendezésekkel rendelkezzen.
• A vontató járműről lekapcsolt állapotban az elmozdulás, felborulás elleni védelem érdekében az utánfutó rendelkezzen első támasztókerékkel. A támasztó 1 vagy 2 db kerékékből álljon, hogy a kellő terhelést elviselje;
• terhelt állapotban is le lehessen kapcsolni a vontató járműről.
Főbb műszaki előírások:
• az eszköz teljes hosszúsága: max. 4.500 mm;
(Hosszúság a vonóhorog tengelyvonalától az eszköz leghátsó pontjáig a hosszirányú tengelyvonallal párhuzamosan mért távolság.)
• külső szélessége: max. 2.100 mm;
• együttes tömege: max.2.500 kg;
• hasznos terhelhetősége: min. 1.750 kg;
• tengelykialakítás: dupla-, vagy ikertengelyes;
gumiabroncsra vonatkozó elvárás: kellő terhelési indexszel rendelkezzen.
• Rakfelületre vonatkozó követelmények:
• csúszásmentesített felület, vízálló, rétegelt lemez padló, több rétegben gyantával alapozott vagy impregnált keményfa padlózat min. 25 mm vastagságban;
• hossza: min. 2.500 mm
• szélessége: min. 1.700 mm
• oldalfal magassága: min. 300 mm;
• minimum 4 db, a rakfelületbe süllyesztett rakományrögzítő fülek, darabonként legalább 1 tonna teherbírással (DIN 75410 szerint);
• Rendelkezzen az alábbi követelményeknek megfelelő feljáróval:
• a pótkocsi teljes szélességben teljesen burkolt felülettel, a különböző nyomtávú eszközök fel-, illetve lehajtása miatt;
• csúszásmentesített felülettel;
• legalább rugóerő tárolós rásegítővel;
• rámpaszög: 12-14° között;
• megfelelő teherbírású kitámasztó talpak a tréler hátsó sarka közelében, melyek lehetővé teszik az ajánlatkérő megközelítőleg 1.500 - 1.700 kg tömegű önjáró gépeivel a rámpán történő biztonságos felhajtást. A talpak a terhelt pótkocsi lekapcsolt állapotában is használhatóak legyenek a felborulás biztosítása ellen.

Adásvételi keretszerződés 21 db Pótkocsi II. beszerzésére
Rendeltetése:
A duplatengelyes, légfékes, kéttengelyes kaszálógépet szállító, állítható magasságú vonórúddal ellátott pótkocsi.
Ajánlatkérőnél meglévő, illetve a jövőben beszerzendő kaszálógépek, oszlopverő-, kihúzó hernyótalpas eszközök szállítására alkalmasnak kell lennie a megajánlandó eszközöknek. A meglévő eszközállomány műszaki paramétereit a dokumentáció tartalmazza.
Szerkezeti előírások:
• a pótkocsi szerkezete: hegesztett fémszerkezetű legyen;
• teljesen horganyzott kivitel;
• vonórúd:
• fixen a jármű középvonalába helyezkedjen el;
• szabványos csapos vonófejhez csatlakoztatható legyen;
• állítható magasságú kapcsolómagassággal rendelkezzen;
• a vontatáskor keletkező erőket (vízszintes, függőleges) el kell viselnie, és biztosítani kell a megbízható, könnyű össze, illetve szétkapcsolhatóságot;
• másodlagos kapcsolószerkezet, alkalmazása, a hatályos jogszabályok szerint (5/1990. (IV. 12.), és a 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet);
Főbb műszaki előírások:
• hasznos terhelhetőség: min. 3.500 kg;
• kerekek elhelyezkedés: alul kerekes (rakfelület alatt);
• teljes szélesség: max. 2.550 mm;
• rakfelület belső szélessége: min. 2.450 mm;
• rakfelület szabad hosszúsága: min. 5.000 - max. 5.500 mm;
• rakfelület magassága, üres utazó állapotban (legmagasabb ponton):
min. 700 mm - max. 850 mm;
• tengelykialakítás: dupla-, vagy ikertengelyes;
• rugózás: légrugós kialakítás;
• kerekek mennyisége: szimpla kerekes kivitel;
• gumiabroncsra vonatkozó elvárás: kellő terhelési indexszel rendelkezzen mely a pótkocsi együttes tömegéhez igazodik;
• kapcsolási magassága: állítható, 750 - 960 mm közöt;
• vonófej függőleges terhelhetősége: min. 150 kg;
• rakfelület:
• a tengelyek mögött „lefelé tört” kialakítás (járműszállító pótkocsiknál alkalmazottak szerint);
• a rakfelület padozata csúszásmentes fémlemezből készüljön, mely elbírja a nem egyenletesen megoszló terhelést is;
• a rakfelület teljesen egybefüggő borítású legyen; a különböző nyomtávolságú eszközök szállíthatósága miatt;
• a rakfelületen, a szállítandó eszköz nyomvonalában végig, legyenek kialakítva olyan rögzítési pontok ahová kerékütközőket (kerékékeket) lehet lehelyezni. Felhajtáskor a kerék ennek ér neki, mely az eszköz továbbhaladást is meggátolja, valamint a gép másik kereke mögé helyezve a legurulást akadályozza meg (2-2 db kitámasztó ék);
• rögzítő fülek kialakítása a rakfelületen, melyhez le lehet kötni a szállítandó eszközt. A fülek kiosztása, terhelhetősége olyan legyen, mely biztosan megfogja a szállított gépegységet; Erről a gyártás folyamatában egyeztetni szükséges megrendelővel;
• Felhajtó rámpák:
• oldalanként 1-1 darab „rámpa” szükséges;
• szélessége: min. 600 mm;
• a rámpák elhelyezésének alkalmazkodnia kell a különböző nyomtávú eszközök fel-, illetve lehajtásához
• felületének kialakítása:
a különböző szállítandó eszközök különféle járószerkezettel rendelkeznek, ehhez
kell igazodni a felületnek, hogy a különféle abroncsok mintázatok valamint hernyótalp bordázatai kellőképpen meg tudjanak kapaszkodni, és a bennük lévő szennyeződés le vagy át tudjon hullni a felületen.
• elhelyezkedése szállítási helyzetben:
rakfelületen, vagy a rakfelület alatt a pótkocsi hátsó traktusában
• tömege: darabonként max. 50 kg (emberi emelés),
csúsztatásos, vagy egyéb mozgatási megoldás esetén több is lehetséges;
• Kitámasztás:
• állítható magasságú szerkezet, mely a vontató járműről történő lekapcsolás után biztosítja az utánfutó megfelelő kitámasztását, kerekes kivitel;
• a fel-, illetve leálláshoz alkalmazott kitámasztó műszaki megoldásnak, legalább magasságban állítható kivitelűnek kell lennie. A fel-, illetve leállásakor a járófelület síkja fölé nem emelkedhet.

Adásvételi keretszerződés 6 db Tandem pótkocsi beszerzésére
Rendeltetése:
A duplatengelyes, légfékes, billenőplatós, állítható magasságú vonórúddal ellátott pótkocsi ömlesztett áruk szállítására.
Főbb műszaki követelmények:
• együttes tömege: min. 18.000 kg;
• terhelhetősége: min. 13.400 kg;
• tengelykialakítás: dupla-, vagy ikertengelyes;
• kerekek mennyisége: szimpla kerekes kivitel;
• gumiabroncsra vonatkozó elvárás, kellő terhelési indexszel rendelkezzen, mely igazodik az együttes tömeghez. A „hétköznapi” kereskedelmi forgalomban kapható gumiabroncsok legyenek. Ajánlattevő ajánlatában adjon meg legalább három különböző gumiabroncs, gyártmányt, típust és azok terhelési indexét amelyek alkalmazhatóak az eszközön.
• kerekek elhelyezkedés: alul kerekes (rakfelület alatt);
• teljes szélesség: max. 2.600 mm;
• rakfelület belső szélessége: min. 2.200 mm;
• rakfelület szabad hosszúsága: min. 4.850 - max. 5.500 mm;
• rakfelület magassága, üres utazó állapotban (legmagasabb ponton):
min. 1.4000 mm - max. 1.520 mm;
• oldalfal magassága: min. 600 mm;
• oldalfalak nyithatósága: alsó és felső nyitásúak;
• hátfal: kényszernyitású, de a kész nyitási lehetőség is biztosított legyen;
• az oldalfalak anyag: alumínium;
• kapcsolási magassága: állítható, 750 - 1.000 mm között;
• vonófej függőleges terhelhetősége: min. 150 kg;
Vázszerkezet, és felépítmény műszaki követelményei:
• a pótkocsi alváz szerkezete: hegesztett fémszerkezetű legyen korrózióvédelem ellátva;
• alumínium profilú oldalfalak;
• vonórúd:
• fixen a jármű középvonalába helyezkedjen el;
• szabványos csapos vonófejhez csatlakoztatható legyen;
• állítható magasságú kapcsolómagassággal rendelkezzen;
• másodlagos kapcsolószerkezet, alkalmazása, a hatályos jogszabályok szerint (5/1990. (IV. 12.), és a 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet);

• rakfelület:
• a tengelyek mögött „lefelé tört” kialakítás (járműszállító pótkocsiknál alkalmazottak szerint);
• a rakfelület padlólemez legalább Hardox HB 450 acélból vagy ezzel egyenértékű anyagból készüljön;
• a rakfelület teljesen egybefüggő borítású legyen;
• a rakfelületen, a szállítandó eszköz nyomvonalában végig, legyenek kialakítva olyan rögzítési pontok ahová kerékütközőket (kerékékeket) lehet lehelyezni;
• rögzítő fülek kialakítása a rakfelületen, melyhez le lehet kötni a szállítandó eszközt;
• Rakfelület három oldalra billenthető legyen;
• fékrendszer:
A pótkocsi fékrendszere feleljen maga hatályos előírásoknak és rendeleteknek, első sorban az 5/1990. (IV. 12.), és a 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM, rendeleteknek vagy azok módosulásának.
- üzemi fékrendszere: minimálisan kétvezetékes légfék rendszer;rögzítő fékkel legyen ellátva;
- a rögzítő féket a talajon álló kezelőnek kézzel kell tudnia működtetni;
- a csatlakozók kialakításának olyannak kell lennie, hogy az, csatlakoztathatóak legyenek a 7,5 tonna vagy annál nagyobb tehergépjárművekhez, és a MB Unimog U 300 és U 400 típuscsaládokhoz;
Pótkocsi elektromos rendszerrel szembeni követelmények:
• a pótkocsi rendelkezzen a közúti közlekedésben szükséges a 6/1990.(IV.12.) KÖHÉM rendelet előírásainak megfelelő számú és követelményű világító és fényjelző berendezéssel;
• a fényjelző berendezésnek elektromos csatlakozása: 7 pólusú szabványos vontatás csatlakozón keresztül;
• legalább a hátsó fényjelző berendezések LED-es kivitelűek legyenek;
Egyéb tartozékok:
• mellfal külső oldalán, a szükséges kezelői létra, és padozat kiépítése;
• felépítmény mellfal, oszlopok, oldalfalak és hátfala külső fényezése, RAL 2011 színel ellátva;
• 2 db támasztóék (pótkocsi kitámasztásához);
• kerekek felett zárt sárvédő, mely a felépítményt védi a felverődő szennyeződéstől;
• 1 db kerékkulcs (mellyel a pótkocsi kerékcsavarjai kézi erővel lelazíthatóak);
• 1 db teljes értékű pótkerék, zárható pótkerék tartóval;
- Egy oldalra feltekerhető műanyag takaróponyva RAL 2011 színel ellátva
 

Eljárást megindító felhívás letöltése: portal_5818_2018_05f79.pdf