„Reklámügynöki tevékenység (médiafoglalás) végzése vállalkozási szerződés alapján az EuroSkills 2018 Budapest rendezvénnyel összefüggésben”

Adatbázisunk valamennyi aktuális közbeszerzési pályázatot látja. Ha e-mailben kíván értesülni az Ön kategóriájának megfelelő összes pályázatról, kérjük regisztráljon pályázatfigyelési szolgáltatásunkra. Valamennyi pályázatfigyelési szolgáltatásunkat ingyenesen nyújtjuk.

Tudok pályázni? ?
Pályázni szeretnék! ?

Amennyiben ezt a lehetőséget választja, uniós eljárás esetén munkatársunk megküldi Önnek a kiválasztott közbeszerzési eljáráson való részvétel feltételeit, áttekinthető, táblázatos formában (alkalmassági vizsgálat). Összefoglaló tájékoztatással indult nemzeti eljárás esetén Önnek először az eljáráson való részvételi szándékát kell jeleznie az Ajánlatkérő által megadott elérhetőségeken, az eljárás dokumentumait pedig az Ajánlatkérőtől fogja közvetlenül megkapni. Az alkalmassági vizsgálatot cégünk ebben az esetben is elvégzi Önnek, amennyiben az eljárás dokumentumait megküldi az info@kozbeszerzesipalyazatok.hu címre. Az alkalmassági vizsgálatot Társaságunk ingyenesen biztosítja valamennyi felhasználó részére. Amennyiben kérdése van, kérem keresse ügyfélszolgálatunkat!

Amennyiben ezt a lehetőséget választja, munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatja a pályázat elkészítésére vonatkozó szolgáltatásunk megrendelésének részleteiről. A pályázatírási díjainkat ide kattintva érheti el. Jelen opció kiválasztása nem minősül megrendelésnek, a pályázatírásra vonatkozóan Társaságunk minden ügyfelével egyedi szerződést köt.

Pályázat neve: „Reklámügynöki tevékenység (médiafoglalás) végzése vállalkozási szerződés alapján az EuroSkills 2018 Budapest rendezvénnyel összefüggésben”
Határidő: 2018-05-22 11:00:00
Ajánlatkérő: SkillStar 2018 Nonprofit Kft.
Becsült érték: Nem ismert
Eljárásrend: Közösségi nyílt

Beszerzés tárgya:

1.Print országos lapok
Megjelenés a kampányidőszakban legalább 1 alkalommal, legalább 1/2 oldalon meghatározott országos lapokban. A megadott költségvetés terhére (1 sajtótermékben történő megjelenés, 1 megjelenésnek számít) egyenletes elosztásában, efeletti ½ oldali megjelenésekre Ajánlattevő vállalást tehet.*
Időzítés:szerződéskötéstől (várhatóan 2018.08.01.-től) 09.28.-ig
2.Print vidéki napilap
Megjelenés minden megyei napilapban 1 alkalommal a megadott költségvetés terhére (1/4 és 2/1 közötti méretben, a méretre kell ajánlást tenni és az összesített méret kerül értékelésre.*
Időzítés:2018.09.01-09.15.
3.Közterület: óriásplakát, City Light
Legalább 650 db Óriásplakát és legalább 250db Citylight Poster ajánlása elvárt a megadott költségvetés terhére, efeletti megjelenésekre Ajánlattevő vállalást tehet.*
4.Közterület: reptéri indoor megjelenések
DLP-k vásárlása a repülőtér épületén belül az érkezési oldalon. Legalább 1 db ajánlása elvárt a megadott költségvetés terhére, efeletti megjelenésekre ajánlattevő vállalást tehet
5.Közterület: reptéri outdoor megjelenések
Backlite óriásplakátok vásárlása a repülőtér felé vezető gyorsforgalmi úton. Legalább 1 db ajánlása elvárt a megadott költségvetés terhére, efeletti megjelenésekre Ajánlattevő vállalást tehet.*
2. 3. 4. 5. pontok esetében az időzítés: 2018.09.01. és 30. között
6.TV/spot megjelenések
Tervezési és vásárlási célcsoport: 18-59. Spothossz: 30mp
Kötelezően figyelembeveendő szempontok:
a. a spotok 60 %-a 2018.08.20. és 09.16. között heti egyenletes eloszlás szerint,
b. a spotok 40 %-a 2018.09.17-28 között heti spot-eloszlást követve,
c. gyerekcsatornák használata nem engedélyezett,
d. daypart-eloszlás: természetes napszakeloszlás szerint,
e. országos kereskedelmi csatorna használata kötelező.
Kampányidőszak: 2018.08.20.-09.28.
7.Rádió/spot megjelenések
Célcsoport: 18-59, Megjelenés naponta legalább 5 spottal, legalább 3 napon Budapest és a megyei jogú városok csatornáin. Spothossz: 30mp
A spotok 40%-a az adott rádió kiemelt időszakában jelenjen meg, egyenletes napi eloszlásban, a csatornák között egyenletesen elosztva. Legalább 360 db megajánlása elvárt a megadott költségvetés terhére, efeletti megjelenésekre Ajánlattevő vállalást tehet.*
Kampányidőszak: 2018.09.01. és 25. között
8.Online/mobil hirdetések
Budget eloszlás célcsoport szerint:
35% 14-18 éves,
65% 18-59 éves.
Legalább 1 fő elérésének ajánlása elvárt a megadott költségvetés terhére, efeletti megjelenésekre Ajánlattevő vállalást tehet.*
9.Közösségi média
Célcsoport: 14-18 éves
Legalább 1 fő elérésének ajánlása elvárt a megadott költségvetés terhére, efeletti megjelenésekre Ajánlattevő vállalást tehet.*
10.Influencer díjak
Facebook, Instagram influencerek által gyártott szponzorált tartalmak.
Legalább 5 fő ajánlása elvárt a megadott költségvetés terhére, efeletti főkre tehet Ajánlattevő vállalást.*
11.PPC (csak Google Adwords)
Legalább 1 fő elérésének ajánlása elvárt a megadott költségvetés terhére, efeletti megjelenésekre Ajánlattevő vállalást tehet.*
Kampányidőszak: szerződéskötéstől (várhatóan 2018.08.01.-től) 10.31.-ig
12.Nyomtatott sajtóban való fizetett megjelenés
27 db fizetett média megjelenés (cikkek, interjúk). Elsősorban a verseny szakmáihoz kapcsolódó tematikájú szaklapokban.**
13.Online sajtóban való fizetett megjelenés
45 db fizetett megjelenés (cikkek, interjúk). Elsősorban a verseny szakmáihoz kapcsolódó oldalakon.**
14.Televízióban való fizetett megjelenés
5 db fizetett megjelenés: 3 reggeli műsor, országos adón, 2 megjelenés oktatáshoz kapcsolódó műsorban.**
15.Rádióban való fizetett megjelenés
15 db fizetett megjelenés, reggeli és tematikus műsorokban, legalább 1 reggeli kitelepülés/élő bejelentkezés a verseny alatt. **
A 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. és 15. pontok esetében a kampányidőszak: szerződéskötéstől (várhatóan 2018.08.01.-től) 09.28.-ig, a 12-es pont esetében 10.31-ig
*ld.értékelési részszempont
**az esemény támogatóit is megjelenítve
 

Eljárást megindító felhívás letöltése: portal_5790_2018_44b47.pdf