Szakmai kutatások az MTÜ részére

Adatbázisunk valamennyi aktuális közbeszerzési pályázatot látja. Ha e-mailben kíván értesülni az Ön kategóriájának megfelelő összes pályázatról, kérjük regisztráljon pályázatfigyelési szolgáltatásunkra. Valamennyi pályázatfigyelési szolgáltatásunkat ingyenesen nyújtjuk.

Tudok pályázni? ?
Pályázni szeretnék! ?

Amennyiben ezt a lehetőséget választja, uniós eljárás esetén munkatársunk megküldi Önnek a kiválasztott közbeszerzési eljáráson való részvétel feltételeit, áttekinthető, táblázatos formában (alkalmassági vizsgálat). Összefoglaló tájékoztatással indult nemzeti eljárás esetén Önnek először az eljáráson való részvételi szándékát kell jeleznie az Ajánlatkérő által megadott elérhetőségeken, az eljárás dokumentumait pedig az Ajánlatkérőtől fogja közvetlenül megkapni. Az alkalmassági vizsgálatot cégünk ebben az esetben is elvégzi Önnek, amennyiben az eljárás dokumentumait megküldi az info@kozbeszerzesipalyazatok.hu címre. Az alkalmassági vizsgálatot Társaságunk ingyenesen biztosítja valamennyi felhasználó részére. Amennyiben kérdése van, kérem keresse ügyfélszolgálatunkat!

Amennyiben ezt a lehetőséget választja, munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatja a pályázat elkészítésére vonatkozó szolgáltatásunk megrendelésének részleteiről. A pályázatírási díjainkat ide kattintva érheti el. Jelen opció kiválasztása nem minősül megrendelésnek, a pályázatírásra vonatkozóan Társaságunk minden ügyfelével egyedi szerződést köt.

Pályázat neve: Szakmai kutatások az MTÜ részére
Határidő: 2018-10-15 10:00:00
Ajánlatkérő: Nemzeti Kommunikációs Hivatal
Becsült érték: 323688666
Eljárásrend: Közösségi

Beszerzés tárgya:

A nyertes ajánlattevőtől (AT) elvárt12 kutatási feladat (koncepció):
(Az egyes feladatoknál a kutatás módszertana, mintanagysága, és kérdőív hossza percben)
I. Belföldi márka stratégia kutatás
• CAPI N=1500 országos reprezentatív, a kérdőív hossza 30 perces,
• Lakossági fókuszcsoportok 6 db, 8 fővel, a fókuszcsoportok hossza 90 perces
II. Külföldi márka stratégia kutatás
• CAWI: küldőországbeliek körében végzett CAWI, N=1000, 20 perces kérdőívvel 10 országban.
• Szakmai mélyinterjúk: 60 perces szakmai mélyinterjú, kiválasztott országonként három darab, az adott ország kiutazó turizmusát értő (nem feltétlenül adott országbeli) szakember, 10 országra vonatkozóan.
Fókuszcsoport: 8 fős lakossági fókuszcsoportos kutatás országonként három darab.
III. Belföldi kampány teszt és utómérés
• Kreatív anyagok tesztje 2018 q4-ben CAPI, N=500, 20 perc
• A belföldi kampány értékelése és hatásvizsgálat 2018 q4-ban CAPI, N=1000, 20 perc
• Fókuszcsoportos kutatás: négy fókuszcsoport minél egyenletesebb eloszlásban regionálisan, korban és nemben (8 fős).
IV. Külföldi kampány teszt és utómérés
• CAWI: a kampány kreatív anyagainak tesztje 2018 q4-ben CAWI, N=500, 20 perc. A célcsoport: 18+ reprezentatív, 11 országban.
• Fókuszcsoportos kutatás: 8 fős, 90 perces lakossági fókuszcsoportos kutatás három darab országonként, 10 országban.
• A kampány értékelése és hatásvizsgálat 2018 q4-ban CAWI, N=500. Célcsoport: 18+ reprezentatív. A kutatás adatfelvételének helyszíne: Ausztria, Csehország, Egyesült Királyság, Kína, Lengyelország, Németország, Oroszország, Románia, Spanyolország, Szlovákia.
V. Gyógyturizmus kutatás (gyógyfürdők és orvosi turizmus kutatási részekkel)
• CAPI N=1000, 10 perces kérdőív a belföldi lakosság körében
• CAPI N=500, 10 perces kérdőívvel a gyógyfürdőket látogató külföldiek között.
• CAPI N=500, 10 perces kérdőívvel a orvosi turizmust igénybe vevő külföldiek között.
• VI. MICE kutatás
CAWI N=250, 15 perc
VII. Utazás-szervezés és szállás kutatás
CAPI N=1500, 10 perces kérdőív az idelátogató külföldiek között.
VIII. Infrastruktúra felmérés (belépési pontok és attrakciók megközelíthetőségével kapcsolatos elégedettség részekkel)
• belépési pontok kutatás CAPI N=1200, 10 perces kérdőív az idelátogató külföldiek között.
IX. Bor és gasztronómiai kutatás
CAPI N=2000, 30 perc, amely kiegészítve legalább CAPI N=300 önmagát borturistának nevező válaszadót tartalmaz (boost minta) (teljes elemszám: 2000 és 2300 között).
X. Attrakciók ügyfélelégedettség mérése
CAPI N=3000 (belső feloszlás: N=1000 külföldi, N=2000 magyar), 10 perc
XI. Turizmus Akadémia kutatás
• 10 mélyinterjú a legelső rendezvények látogatói között
• a Turizmus Akadémia rendezvények helyszínén összesen CAPI N=500 10 perces kérdőív.
• XII. KKV igényfelmérés
• Mélyinterjú 60 perces 10 darab
• CAPI N=500 30 perces kérdőív
A feladatok összesítve: kvantitatív 43 db, legalább 34.250 fős mintán, felmérésenként változó mintával és célcsoporttal. Kvalitatív összesen 70 lakossági fókuszcsoport (összesen 50 interjú, melyből 30 szakmai mélyinterjú).
Felhívjuk AT figyelmét, hogy a 12 kutatási feladat az adatfelvételi időpont és elemzési időpont kivételével egy időben, egymással párhuzamosan valósul meg.
A nyertes AT részletes feladatait a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
A közbeszerzési eljárás eredményeként megkötendő szerződéses keretösszeg nettó 323.688.666,- HUF, mely összeg 70%-a tekintetében vállal lehívási kötelezettséget a Magyar Turisztikai Ügynökség.

 

Eljárást megindító felhívás letöltése: portal_16560_2018_b4483.pdf